Vragen

Hebt u een vraag over bestellen (direct in de webshop) bij Houtcoatings.nl, loop dan onze lijst met veelgestelde vragen na.

Staat jullie hele assortiment op de website?
Wij bieden een uitgebreid assortiment aan van houtverf, beits en bijbehorende accessoires. Bijna al deze producten zijn op de website te vinden. Vrijwel elke week controleren we of er nieuwe producten zijn, zodat we een zo uitgebreid mogelijk en actueel assortiment houtverf en beits kunnen bieden. Kunt u een bepaald type houtverf niet vinden, neem dan gerust contact op met onze klantenservice.

Wat zijn de bijkomende kosten bovenop de productprijs (bijvoorbeeld BTW en verzendkosten)?
De prijzen op onze website zijn inclusief BTW en de verzendkosten worden bij het afrekenen vermeld. Op de factuur staat ook altijd de prijs exclusief BTW. Gaat het om een zakelijke bestelling, dan kunt u dit op het orderformulier aangeven. Houd rekening met mogelijke extra kosten voor sommige betaalmethodes. Voor de meest gangbare betaalmogelijkheden worden geen extra kosten in rekening gebracht.

Hoe kan ik bestellen?
Zie hier een uitgebreide beschrijving van het orderproces.

Ik heb besteld, maar geen orderbevestiging ontvangen.
Nadat wij uw bestelling hebben gekregen, sturen wij u automatisch via e-mail een orderbevestiging. Hierin staat nogmaals een overzicht van uw bestelling. Hebt u geen e-mail ontvangen, controleer dan of het bericht niet in de map met spam (ongewenste e-mail) of prullenbak is terechtgekomen. Is dat niet het geval, neem dan contact met ons op via het contactformulier of ons telefoonnummer.

Hoe kan ik betalen?
Bekijk onze informatie over betaalmethoden.

Kan ik er zeker van zijn dat de bestelling onbeschadigd aankomt?
Wij verpakken en versturen uw bestelling met de grootst mogelijke zorg. Normaal gezien komt het pakket zonder schade aan. Mocht er toch sprake zijn van transportschade, dan loopt u geen enkel risico. Wij zijn hiervoor verzekerd. Controleer of het pakket onbeschadigd is voordat u het in ontvangst neemt.